• 24 października 2020

Słyszymy to cały czas, stres jest wiodącym czynnikiem chorób w organizmie... a skóra nie różni się niczym od innych. Jako nasz największy organ nauczyliśmy się, jak kontrolować uszkodzenia w czasach lęku, zwłaszcza jeśli Twoja twarz jest miejscem, które wykazuje oznaki stresu.

Zmarszczki

Zauważyłaś więcej drobnych linii i zwiotczenia na skórze? Stres może oddziaływać na Ciebie na poziomie hormonalnym. Kortyzol, hormon uwalniany w odpowiedzi na stres, jest naturalnym wrogiem kolagenu, rozbijając tkankę łączną, która utrzymuje Twoją cerę napiętą i jędrną. Ale oprócz niszczenia kolagenu, niepokój może również powodować utrzymywanie się pewnych wyrazów twarzy, takich jak bruzdy na czole, które mogą ostatecznie powodować trwałe zmarszczki na czole i wokół oczu.

Rozwiązanie: Uważaj na to, kiedy trzymasz mimikę w chwilach stresu. Wdychaj głęboko, a podczas wydechu pokaż, że Twoja twarz jest zrelaksowana i gładka. Medytacja jest również pomocna, nawet jeśli masz tylko kilka chwil. Pobierz aplikację medytacyjną na swoje urządzenie mobilne, abyś nie miał wymówki, aby wziąć szybki moment błogości piękna. Brak nawilżenia jest typowym winowajcą zmarszczek, więc upewnij się, że spożywasz co najmniej 8 szklanek czystej wody każdego dnia, aby zapobiec wysuszeniu skóry i wyeliminować toksyny. Aby uzyskać szybkie nawilżenie, użyj serum, które zawiera kwas hialuronowy, składnik, który naturalnie występuje w Twoim organizmie i utrzymuje 1000 razy większą wagę w wodzie. Serum przyciąga nawet wilgoć z powietrza do skóry, błyskawicznie ją nawilżając i pozostawiając piękny blask.

Worki pod oczami 

Jutrzejsza lista rzeczy do zrobienia może zaważyć na twoim umyśle, nie pozwalając ci spać spokojnie. Może to spowodować nagromadzenie się płynu pod dolną powieką, co z kolei może doprowadzić do obrzęku rano. Śpiący żołądek, złe wieści: Możesz oczekiwać, że opuchlizna worków pod oczami będzie jeszcze większa z powodu grawitacji.

Rozwiązanie: Przynajmniej osiem godzin snu. Ponieważ światło z ekranu Twojego smartfona symuluje światło słoneczne, na godzinę przed pójściem spać wyłącz wszystkie urządzenia elektroniczne. Wykorzystaj czas przestoju, aby rozkoszować się filiżanką bezkofeinowej herbaty rumiankowej, która pomoże Ci się uspokoić i zrelaksować przed snem. Jeśli nadal budzisz się rano z opuchniętymi oczami, przytrzymaj zimną łyżeczkę (wrzuć ją do lodówki) aż do obszaru pod oczami i wmasuj ją od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka, aby rozpocząć drenaż płynu. Następnie nałóż korektor w odwróconym trójkącie pod oczami. Następnie nałóż korektor w odwróconym trójkącie pod okiem. Jasność zacznie się nieco poniżej nozdrzy i zacznie się budować w kierunku oka, kryjąc opuchliznę.

W dzisiejszym świecie stres wydaje się nieunikniony, jednak istnieją proste rozwiązania, które mogą sprawić, że twarz, która wydaje się wracać z relaksujących wakacji, będzie wyglądać zupełnie inaczej.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz
Top